just a small town girl

Vet ni ibland vänder dagarna. Idag är en awesome dag. Teamet var helt otroligt duktig idag och jag kände mig som en stolt hönsmamma över allas otroliga arbeta. Vi sänkte allt som skulle sänkas och höjde allt som skulle höjas . En sån otroligt härlig känsla

Fastän jag va nått otroligt arg på morgonen när kunderna är lite vääääl självsäkra ibland "har du bytt lösenords på ett tag?"
"VA SKA DET GÖRA ÅT SAKEN, DET KOMMER INTE BLI BÄTTRE OM JAG BYTER LÖSEN!!!!"

Slutade med att jag övertalade kunden att byta lösenord och alla hans problem va borta... Bra jobbat där grabben!

Men nu , nu blir det utgång för att fira en otroligt fin dag

hur ska jag kunna lämna teamet?!

 

nu är väl kanske fyra av dessa 8 personer kvar. Men fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback