the circle of line

Idag jobbar jag.. haha .. vet inte redigt om man kan kalla det för jobb med tanke på att jag jobbar bara om någon ringer. Det har ringt 3 gånger idag och jag har fixat biffen hela tiden! Nu är det bara två timmar kvar!

Vid fem ska vi dra och kolla på hurling på croke park

http://www.youtube.com/watch?v=TmzivRetelE
Senare ska vi vadre på housewarming hos Otto och Hannes.
Det är mycket på gång. jobb jobb o ingen vila.. haha neee. det är jättepateiskt o jobba helg. jag får betalt åtta timmar för att göra det jag alltid gör en lördag.. ingeting
Om jag sedan faktiskt får samtal får jag mer betalt.. men hej hej pengar!

Kommentarer
Postat av: Ewe

så är det på mitt jobb oxå, så jävla nice ;p och OB på det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback