den som väntar på nått gott

Firar min mors födelsedag med att svimma imorse.
Mamma fyller 50 , tyvär är jag ju inte hemma men vi kommer fira henne genom en resa till Italien i sommar istället. Tänk va gött det ska bli värme , god mat och härligt sällskap och det allra bästa. Inga halsmandlar!

Men imorse så hände det skummaste nånsin. Jag skulle precis ställa mig i duschen för att ta min morgondusch. Jag kände mig lite febrig innan men inte märktvärt. Gick in i duschen blev skitvarm slog på vattnet som till en början va kallt. Efter det blev vattnet varmt det svartnade för mina ögon och jag kommer ihåg att jag håller i mig mot duschvägen, Vaknar några sekunder senare av att jag ligger ner i duschen. Kommer inte ihåg nått av fallet. Bara en duschvägg och sedan golvet i min dusch.
Jag mådde lite lagom illa innan vilket jag brukar göra när jag är förkyld speciellt när jag vaknar eftersom att jag under nätterna samlar på mig slem som jag inte kan hosta upp på grund av.. Da da da! halsmandlarna!

Jag längtar något otroligt efter att den 7:e februari kommer. Efter det kan jag va normal förkyld igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback