långa vägar

Jag måste sluta om halsmandeloperationer på nätet. Det verkar ligga på 50/50 på dom som har ont dom första två dagarna efter operation och dom som har piss ont 5-7 dagar efter operationen. Jag hoppas på att dom två första dagarna är värst och att jag fixar biffen som fan efter det. Jag menar jag är relativt ung jag borde kunna läka fint
Ne det här ska fan gå fint! Kommer ha shysst andedräkt sen i några dagar med hehehe..
Matprogram på tv har jag hört inte är en bra ide.. så jag ska undvika det. Ska dra med mig min hårddisk hem men ingen dator. Då kan jag kolla in den till tvn kan jag kolla på lite serier o sånt smått och gott från den
House brukar va en klassiker för mig när jag är sjuk då känner man sig mycket bättre. dock är jag rädd att jag ska spy överallt.. men äsh da va fan det här kommer gå fin fint.
En vecka kvar sen är jag hemma i kalmar igen och sen om 1 vecka och 1 dag kommer jag ligger på operationsbordet
En vecka efter det åker jag förhoppnignsvis hem till dublin igen för att invänta dom sista dagarna av värk här.
Jag är nervös som ett as men jag vill så gärna bli av med dom. Jag tror jag kommer kunna andas ordentligt. Slippa gå på antibiotika va 3 månad och få tillbaks mitt liv som lätt förkyld igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback