rude boy

http://www.netonnet.se/art/foto/systemkamera/pentax/pentax-k-x18-55mmblack/138660.3303/

Här är den.. om ungefär en månad ska den bli min.
Efter min halsmandeloperation tänker jag köpa den där systemkameran som jag velat köpa sen två år tillbaks i tiden. Men så har det kommit massa kostsamma saker emellan. New york resa, ny dator efter inbrott och resor hem
Men nu, nu behöver jag nått att se fram emot efter operationen så jag kör! jag köper den!
En härlig investering innan italien resan.
Nått kul att se fram emot efter att dom attackerat min hals med knivar från operationen och efter att äta nyponsoppa och annat mosigt i två veckor efter detta så ska jag fan köpa den
Den ska bli MIN!
bara min!! <3

Jag älskar den redan och jag har den inte ens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback