use somebody

Sista 20 minutrarna av dagens jobbdag . Sen blir det biodate med karin. Vi ska se love and other drogs. Ska bli sjukligt kul.

Under mina sista 20 minutrar har jag upptäckt något så fantastiskt onödigt...
En lampa på min laptop.
En lampa där vanliga dataföretag sätter en webcam .. Där finns på min älskade T60 en LAMPA!! en lampa som lyser rakt ner på tangentbordet....
Om jag någonsin skulle använda min laptop när det är mörkt som attan i rummet kommer inte laptopens skärm ge mig lagom bra sken på tangentbordet utan en jäkla lampa som lyser?
Lampan är inte speciellt stor heller.. Den ger nått mesigt blått ljus rakt ner...

Va är det för meningen med denna lampa egentligen!?!

Kommentarer
Postat av: Ewe

åhh hur va filmen?? jake <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback