du och jag nu

Ibland är det skönt att sätta sig en sekund, ta fram telefonen och ringa en gammal vän hemmifrån dricka ett glas vin och bara snacka skit. Just nu längtar jag tills ajda kommer hit. För det va henne jag pratade i telefon med idag.
Det va längesen vi träffades men ändå snackar vi så ofta i telefon. Allefall en gång varannan vecka och det betyder så mycket för mig att veta att du mår bra och om det du gjort under tiden vi vatt borta ifrån varandra.
Nu är det bara en liten tid kvar tills du kommer hit och det ska bli så kul! du ska få se den nya lägenhete, du ska få träffa amanda , du ska få följa med mig på d2 eller annan ösig nattklubb och jag ska visa dig dublin igen fastän det är tredje gången du här. Men främst av allt ska jag visa dig steak on a stone på din födelsedag!

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2011&m=aug&d=22&h=22&mi=0&t=ajda-t55kommer-t55till-t55dublin&yn=&c=pi&mc=no
(kausti kommentarar du ajda <3 på det här är du skyldig mig minst en öl)

Kommentarer
Postat av: Ajda

Reeex! Du är så rar! jag längtar järnet, det ska bli superkul.

2011-06-17 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback