guess its just a silly song about you

Ibland samlar man på sig massa känslor. Det har jag gjort ett tag . den här gången va det dock Amanda som fick ta all skit. Verkligen all. Det är inte så att det är några major issues men ibland samlar man bara på sig massa tankar och tillslut går man rakt in i väggen.
Jag är ledsen för att jag gav amanda all skit och att jag va tvungen o gå mental på henne. Sa saker jag inte alls menar och inte alls tycker men vissa gånger vill man bara vara arg på någon...
min älskade bästaste vän det va inte meningen och gå mental på dig och det va inte meningen om jag sa nått dumt. Det går inte förklara men bästaste vännen i världen är inget jag någonsin tänker ta tillbaka
Du gör alla mina dagar i dublin till dom bästa och jag uppskattar våran vänskap så högt över allt annat och va skulle du och jag göra utan varandra och utan våran balkong våra galna internskämt och våra skumma upptåg.
Kan inte fatta att vi bara känt varnadra i lite mer än ett år. Jag tror hela tiden att du vatt med hela min uppväxt och vet varenda sak som hänt i mitt liv. Vi är så lika på alla sätt och vis. med vissa små saker som skiljer oss. Jag hoppas att våra framtidrömmar går i uppfyllese och att vi inte kommer ringa varandra om 20 år och inte veta vem den andra är. Bara för att jag är i fjortismode <3 och ännu en gång fööörlååååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback