hooray for beer

Bowling For Soup – Hooray For Beer
Solen skiner nått otroligt här borta. Man skulle nästan kunna tro att det är sommar ^^,
Eller det är ju faktiskt det. men det brukar inte bli sommar i dublin. Förra året lyckades  ju vädret ganska bra speciellt när mamma och pappa va här.
Men igår va jag o amanda uppe på femte våningen och solade. vi har till och med lite bilder där uppifrån nu ! ska visa dom så fort amanda lagt in dom på sin dator och lite sånt där. vi va där ute från typ halv fem till halv åtta och det va sjukligt underbart! Lite lätt röda i ansiktet men idag ska vi försöka hitta ett solskydd för vi ska ut till Tyrrelstown och grilla med lite norskar. tror nog allt att det blir ett glas vitt med.
Dessutom jobbar jag ju i helgen så jag tror att femte våningen kommer få lite mer besök av oss i helgen om vädret håller i sig! Annars kan vi ju alltid gå till mountjoy square så länge som jag har mobilen med mig . När vi jobbar helg behöver vi bara vara 30 minuter ifrån datorn hela tiden och mountjoy square ligger typ fem minuter ifrån lägenheten så
nehee nu ska jag nog ut med en kopp kaffe och njuta lite till av solen! (ne jag anstränger mig inte så hårt på jobbet när solen är utanför men det gör inget för jag jobbar med sev 2or den här veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback