I never said thank you for that

Jimmy Eat World – Hear You Me
ca 14 dagar sen ser jag det där bandet live! om exakt två veckor idag så lär jag och Karin vara på väg mot Oxegen redo för en helg med awesome musik och en massa regn säkert ^^ Vi får hoppas på det bästa dvs bara regn en av dagarna .. det är ju irland kan ju inte förvänta sig mer :D
Annars da.. joda det är fredag imorgon , midsommar , pappas födelsedag och magnus betner på en bar i smithfield. Kommer bli trevligt! sen lördag jaa då jobbar jag. Hoppas på lagom mycket samtal. Tillräckligt för att jag ska få lite extra pengar till italien kassan även fast den är väldigt fin just nu. (det är inte för att skryta utan för att mamma ska veta att jag har pengar o inte behöver oroa sig) Idag är det förresten en månad kvar tills jag träffar dom allesammans nere i Italien ska bli mysigt och träffa familjen igen!!
Idag har Amanda och Karin varit och tatuerat sig, Amanda skaffade en till på sin andra arm med Impulsive.. precis så där impulsive som hon är . Karin skaffade romerska siffror på insidan av sin handled , dom romerska siffrorna är hennes föräldras födelsedatum. Men nej jag funderar inte på en själv .. ser ut o göra för jävla ont ..
Har fått schemat för resten av juli med det ser fint ut, jobbar helg den här veckan, sen jobbar jag helg igen veckan efter oxegen och helgen innan italien. Det är samma helg! hur snabbt går inte tiden! Dessutom så jobbar jag inte en hel vecka försen tredje veckan i augusti efter att jag jobbar nästa hela veckan. Hej Vacation! först oxegen sen italien o veckan efter kommer ajda på besök. Sen ska jag ta ut några semsterdagar i september för att besöka hemmet och även förnya mitt pass.. om det fanns en like knapp för min vacation hade jag tryckt på den nu :D (facebook nörden har talat)
Nu är det läggdags mycket och göra imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Maria Persson

Hej! vad spännande dina poster är. lär definitivt läsa igen! =P Ha en rolig vardag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback