jag är mannen i blått

Sitter på jobbet och lyssnar på sven ingvars.. jag känner mig lite nördig men är det midsommar behöver man lite svensk musik o tomas ledin gav inte den rätta kicken idag. Så det blev den här gamla goingen
Sven-Ingvars – Byns Enda Blondin
Den här skivan har jag allt för mig har hemma i skivsamlingen
Men just nu längtar jag ändå hem lite när jag man hör lekarna för midsommarfirandet hemma hos lövgrens.
och imorgon får det attan bli lite sill! Tvingar iväg Amanda och karin till ikea ;) tror dock inte dom kommer gråta över det.
När man sitter här i ett regningt Dublin så längtar man ändå hem lite till midsommarfirande ala lövgren på altanen där hemma. Sen om jag hade bott hemma nu hade jag ju säkert inte vatt med på midsommarfirandet idåg utan vatt ute och svirat nån annanstans. Men längtar hem lite det gör jag allt!
Nu blir det fortsatt sven ingvars i 50 minuter sen drar jag mig hemåt för powernap o sen vidare mot Magnus Betner i smithfield

Kommentarer
Postat av: Bror

Den skivan finns hemma i skivsamlingen. I min skivsamling, en av mina första cd-skivor. Önskade den i födelsedagspresent. :D

2011-06-29 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback