luckiest loser

Igår somnade jag 18.30.. kändes bra. fick ju sova ifatt all den sömn jag missade mellan söndag och måndag. Vaknade dock vid två och va pigg som en lärka. Me jag somnade om allefall.
I helgen jobbar jag. Känns härligt lagom till midsommar. Inte för att vi firar det speciellt mkt här borta. Gjorde det förra året dock. Lär väl bli lite sill och potatis och lite jordgubbar med vitchockladsås. Om jag lagar mat midsommar då är det d som ligger på tallriken. Inte tillsammans dock, jordgubbar och sill ingen hit tror jag.. eller .. kanske borde prova.
Ja ne annars händer inte mycket ska ner på stan idag och äta middag med Veronica som har sin sista vecka här. Det är så mycket folk som lämnar nu och det är en herrans massa leaving pints o gå på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback