we love them

Helgen är över.. skummaste helgen på länge.
Fredagen spenderades hemma med en kopp te och film. hittade en ny serie att titta på Workaholics. Hela serien påminner mig om IBM. lite överdriven dock men annars. Gillart.
Somnade runt 10 o sov till 8 dagen efter. Tror jag behövde sova lite.. Sen va det städa och gå ner på stan och fixa inför ett år på bakersyard festen som vi hade påkvällen.
Trevlig kväll massa folk .
Idag mår vi dock inte så bra här borta. Allefall inte vi som bor nära Croke park. Det va take that konsert igårkväll och det lät som bara den! Konserten höll på fram till halv tolv o jag somnade nog inte försen sista låten. Hade dörren stängt och det va jättevarmt inne på mitt rum. Kunde inte öppna dörren för då skulle jag höra ännu mer och jag ville bara sova. Att gå upp vid fyra imorse va inte alls kul. Nu sitter jag o dricker kaffe för att föröska komma igång. Men snart har redan halva dagen paserat. Hoppas resten går fort, ska jag hem göra paj och så blir det nog en joggingtur idag. Ska bli så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback