but if was not your fault but mine

Så jag börjar dagen lite fint med att mina hörlurar glappar. Dvs ljudet går fram och tillbaks från öra till öra. Något som är otroligt irriterande. Dock hittade jag ett par extra hörlurar i desken. Jag brukar inte va så kräsen med ljudet i mina lurar. Men dom här är från en turistbuss i London...
Så nu sitter jag o glor på hmv för att kolla om jag kan hitta några nya. Frågan är om jag tar mig in till stan efter jobbet. Skulle verkligen behöva det för det här ljudet är inte ok och utan hörlurar kommer jag aldrig stå ut med att sitta och copy pasta en hel dag..
Hmm dagens ilandsproblem
sämst ljudkvalite vs ljud som kommer och går som det vill... ?
Annars är det inte mycket som händer jag och Amanda spenderar eftermiddagarna med att kolla på top model och gå ut o jogga. Men shit va skönt det är att komma hem 20 över fyra istället för 19 ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback