runaway baby

Så idag åker amanda bort i fem dagar. Hon är på jobbresa i malmö...
Jag kommer dö av utråkning på eftermiddagarna. Idag ska jag laga mat.. jättekul o laga mat till sig själv.. not!
Annars har det varit mycket på gång på senaste. mycket ishockey.. men det gick ju åt pipsvängen tillslut men attans va mycket folk det va på The living room igår. Det va helt galet! Kändes som alla Finnar och Svenskar från IBM och HP hade samlats på samma ställe... Men det va kul stämning tills dess att finland började ta över ..... vi gick hem vid 3-1 då va vi trötta och skulle upp och jobba tidigt.
Nu sitter jag på jobbet och lyssnar på the lazy song med Bruno Mars. Härligt go låt! Jag skaffade spotify premium idag med. Jag va tvungen hade 20 minuter kvar och lyssna den här veckan.. Dessutom orkar jag verkligen inte med grooveshark. Funkar ju inte alls som spotify och är typ 70 gånger sämre....
Jag är dessutom av Duty passet den här veckan så jag kan köra ashög volym på musiken och bara njuta av en hel sång utan att någon eller något avbryter mig.
Förresten här kommer helgens favoritbild från Elinas Rosa Housewarming fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback