20 augusti 14.51

brröl va trist ajg ahr just nu.. sitter o lyssnar på taking back snday.. e lätt besatt av dom just nu .. mkt taking back sunday blir d.. kommer väl trötta ut låtarna sen ='( önskar d tar ett tag till.. sitter o kollat på "because mics are for singing AND swinging" jag behöver min dagliga dos av den ^^
http://www.youtube.com/watch?v=iMyDoRaY3DM
för er som fortfrande inte sett den ^^

imorrn börjar skolan... fucking jävla skitgrej! vill inte börja igen.. allt känns trevligt nu när man kan sitta o göra va man vill mestadels av tiden förutom när mom klagar ¨på än vilket e typ.. 50% av tiden.. men men .. hoppas ajg överlever.. saknar min bror nu med.. uscha

igår va emmson här vi var ensamma hemma.. mom n dad var hos svensson likaså emmes för'ldrar..  d var stor kräftskiva.. mats o inget sov här  oxå så ajg ahde inte hela min övervånig men stor del av den ändå.. har belarmat heal placet.. allt e mitt *mohahhahhaw*
aja jag emmson kollade på the 40 year old virgin lr va den hette o snygg sexig o single.. tänk vilken dum översättning d e på den filmen!.. knäppt.. diggar filmen dock specilet me golfklubbslazer grejen.. lite star wars så ^^.. *zwooom zwoooooom zzooom * men d va kul sancakde en massa shit som vanligt med ^^

jaa imorrn skola då.. och så öpnnar okejsidan så alla måste skffa konto där så jag har nån o prata me o inte ser så ensam ut ^^.. vilket jag gör allefall men ändå =P  ska nog åka den tidiga bussen så jag kan åka me emme.. tror allt at hon vill d lite.. okej kanske inte men ändå.. jag vill det.. kan ajg ta en tidig titt av ettorna.. *mohhahhahw*

men uch nej inte skola.. sen e d sån dum årlig kick off i köpingsvik me alla C klasserna.. HATE! fyfarao.. bli ihoptryckt me typ tre pers till frå helt olika klasser o så måste man sova i samma jävla lilla stuga. ÅH!

snackade me mamma om skottland igår o hon har typ sagt ja nu =d så nu hoppas ajg verkligen at den andra tjejen inte kan!! för då åker jag til skottland nästa sommar!! FATTA KUL!! PURE HAPPINES!!

ohh vet ni vem som e pure hottnes... adam lazzara taking back sunday ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback