23 augusti 21.13

life sucks and you know it! dude .. d här e för trist.. inget bra alls idag.. i måndags va kul.. redigtlkul specilet timmarna på stan me mina clasmates o anton .. sne km tisdagen.. var liksom okej.. idag var bara pest! fy farao va trist den va.. o mina clasmates ville inte göra nått me mig på ea tiden dom satt o planerade nån jävla grej.. jag bara kan vi inte göra nått kul.. kan vi inte gå till stan dom bara.. nee d vill ja inte d e trist vi måste göra d här.. så jag höll på att dö av utråkning! va d värsta någonsin!! men sen va d hem o då umgicks ajg me emme d va kulv i gick ut o gick o snackade massa.. d va kul thank god! får se hur morgondagen blir.. hoppas den blir roligare än idag annars kommer jag dö av utråkning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback