25 augusti 18.40

japp äntligen e skolveckan över.. idag var itne så jobbig faktiskt.. lr så jobbig som jag trodde att den skulle va fast än jag hade asmånga lektionr o allt d.. thank god.. däremto var nog alla mina klasskamrater trötta på mig nu.. stackarna får ta o lugna ner mig =(

var på stan med sandra o malin efter skolan.. d ända jagskriver om d.. orkar nte berätta .. =S

jaa sen bar d av ghemåt vmed 17 bussen.. o så kom jag hem .. o nu sitter jag här.. så kul va d =P.. 

psykologi lektionen idag var askul =D=D kommer bli mitt nya favvoämne =D dock ska vi nte läsa så ånga psykiska sjukdomar.. =( men d blir nog bra in the end

vet ni d konstiga e att jag saknar nån jag knappt känner.. känns jättekonstigt.. helt weird.. önskar att vi träffas igne snart.. dock kommer d inte hända .. antagligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback