pictures fade away but memory is forever

tilly åkte hem igår =( har vatt kuligt.. askuligt! spela supernitendo o snacka skit fastna på en värld o rätta till alla låttexter på eftersom ajge  såååå crap på att sjunga rätt i room on the 3rd floor.. o att jag döoper om harry potter böckerna ^^ d e asbra ju! Star girl har satt sig ordentligt på hjärnan .. ooh snacka om klister.. jag kan inte ens hälsa på nån utan att börja sjunga på den.. men ändå jag kalrar mig :D

mamma tvingar mig o städa o greja.. dock har jag inte ens duschat än så jag tror jag ska göra d nu faktiskt.. känner mig lite halväcklig.. som vanligt ^^ sen blir d dammsugning o vattningav blommor o damning o lite så.. svensons kommer ikväll tillsammans med kusinsvensson.. ellenkantarellen som mamma säger ^^.. jättekul..

tilly ska beställa motion in the ocean till mig sammtidgt som hon beställer sin egna :D då bidrar vi till listan oe duktig o köper den o inte laddar ner den.. ooo d finns små goda smakbitar ute nu oxå .. små karameller som charlotte skullesagt .. höhöh..

fatta va tomt d känns nu.. typ ingen som man väntar på o ingen som sover på den stora feta madrassen.. jag har fan ingeting o göra nu heller.. d e fan hemskt d kommer typ dröja aslänge tills ja träffar tilly igen.. jag kommer inte ha ett rutet öra förrens efter jul o dom ska ju fan i mig sparas hur ska d gå!.. men london e ju alltid trevligt..vi träffas ju alltid där nästa höst.. :D..hoppas jag kommer upp i mitt mål att ha 4000 till jul.. d ska fan gå.. nu har jag.. 2500 ungfär .. d e asigt lite.. tycker jg personligen.. mne efter nästa studiebidrag e d mer o sen kommer julafton o då kommer pengar från mormor  o lite från släktingar kanske.. om manhar tur.. o alla som förvätnar sig julklappar av mig i år.. dream on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback