Turn on the radio honey cos every single sad song you'll be able to relate!

jahaa dagen till ära började med att vi hade geografi prov.. skitdåligt prvo hela klassen klagade!! d va inte som historia provet då alla applåderade efteråt ^^.. haha ajg fick bättre än ehm en viss annan vilket gjorde att jag kände mig duktig ^^.. ganska kul me kommentar på prov med :D

japp sen fortsatte d me att allt annat gick bra :D bra dag.. molto bene.. engelskan gick bra :D och Fn arbetet går framåt senkom kvällen då blev allt dåligt typm som att msn inte håller mig inloggad o att jag inte kan komma på va jag ska skriva om imorrn på svenskan men nu nu nu nu har jag d :D.. thanks mom ibland e du bra o ha ;).. nehee nu ska jag återgå till rökförbud e bra.. oj e klockan så mkt :O..  men nu har jag allt känns som jag har koll på d.. whatever svenska e inget ämne jag e grym på o jag räknar inte me nått högt betyg i det... d ända jag väntar mig högre än G i e typ Webdesig för d e typ d ända äne jag tycker  e kul :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Från vilken låt är rubriken, jag känner igen den men kan inte komma på vilken det är :O

2006-11-10 @ 08:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback