build me up buttercup - Busted,Mcfly

argh.. jag skriver rapport på en söndag sitter här o glor.. skulle behöa nått upppigande.. o sanckr vi verkigen om att typ mamma o pappa skulle komma hem utan typ.. en coca cola =S en vän som ringer o frågar var jag gör o snackar skit me mig en timme lr nått.. lr nån att äta mjukglass på en bänk me som emmson säger.. haha.. min bästa.. emme =D va skulle livet va utan dig.. mer ensamt än va d e nu alelfall..

Satt uppe till ett igår.. snackadce me tilly vaiva bror o emma ett litet tag.. d va kulo ha många konversationer på msn för en gång skulle.. sitter här själva varje kvälle  inte lika kul.. kan jag säga .. jag vill bli klar me min dumma rapport så jag kan fixa alla smådeltajer i skolan imorrn typ innehålsförteckningen me tanke på att det inga funkar göra i staroffice.. o sidnumrering.. d vore me helt underbart!.. fucking jävla rapport .. fucking jävla klasskompisar.. Ojsan..

måste skriva engelska grej me men d ska inte taså lång tid.. vi får ha dubla radbrytgningar om vi skriver på datan bara för att d blir mer om man skrver på data än handksrivet.. hone  konstig kerstin.. men helt ok =D


italienska prov på torsdag kommer gåbra känner d på mig.. molto bene :D.. förhoppnignsvis.. harorietnering på fredag kommer inte gå bra dock.. jag orkar knappt gå hela rndan säkert =D min kondtion ligger på minus 75 typ. allefall till skillnad mot innan.. får ta o g ut o gå varje dag den här vekcna förtm mån ons då d e tantgympa.. vore faktiskt ett alterntativ.. men nu måste jag återgå till rapport o ned found glory o mcfly b-sides lyssnande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback