Everybody's having fun to the sound of love

idag ska jag til ajda o spela tv spel.. yayness ^^

måste plocka ur o in diksmaskinen och tvättmaskinen.. o så måste jag städa mitt rum.. ojoj o d ska jag göra på två timmar.. oj va mkt d lät nu.. höh jag har al tid i världen ^^ ska till ajda vid tolv.. ska cykla dit .. till linsdal.. ysyness o d e askallt ute!! aja så blir d när d inte finnns bussörbindelser.. skulle ju kunna åka in till stan först o sen ut till ajda men fy farao.. d kostar ju pengar.. dessutom så går bussarna dåligt härifrån ändå så.. jaa.. vilken värld vi lever i.. ugly is the world we're all in .. åhh translyvania.. =D jag måsteäta frukost me!! d glömde jag nästan.

jaja nu ska jag nog börja me d jag skulle göra =P.. men njaa.. kan struna i nått av dom.. typ städa mitt rum .. fast d borde jag för tilly kommer imorrn.. o då ska ag åka buss in vid 10.18 o då åste jag gå upp tidigt. typ åtta om jag ska hinna städa me.. nej fy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback