lemonaide - wheatus

jahaaa dagen till ära sitter man här o glor!! helt fantastiskt =S

japp emson kommer förhoppningsvis ikväll lr ska ajg til henne bereoden på om hon sak va barnvakt lr inte.. men dock måste jag typ veta nu för jag måste säga till mamma om emme vill ha mat men emme brukar inte äta mat här så :S.. men d e jättegod mat ikväll så man borde vilja äta här kväll =S

mohahahaw jag vet nått ... små goda karameller som charlotte sa.. ska nog dela me mig av dom nu..

Cambridge  Stor Brttanien
Rom  Italien
Lübeck  Tyskland

jaa vem vet vem som kanske kan få åka dit.. allefall en av dessa platser... AHHHHH!!!! jag kanske ska dit :D:D:DD:D till nått av dm.. ooooooh cambridge skulle va så kul!!1 men itaien o föröska snacka italienska me italienarea!!! men ändå cambridge ligger i england what the fuck!!! mitt drömland min drömvärlds liksom o om man inte får åka dit kan man ju alltid åka till lübeck o tyskland o prova vingarna.. ^^

ahhh jag har värsta jobbet till dettafn rollspel..nämligen Stor Brittanien.. d e för FUCK ett VETO land!!! jag skulle kunan trycka ner dom där små litauerna i deras skor så hårt!! jag måste plugga asmkt nu!!! måste äga!! jag o sussi ska äga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback