star girl - mcfly

ojoj idag var astrist fram tills slutet av dagen =D haha... var me sussi o ajda på bibblan sen kom emma o snackade massa asseriösa saker smo typ pojkvän semester ledigt från jobbet och chef..vilekt lätt som hon var molto mer äldre änv a hon e =P men de va kul men jag bytte samtalsämne så jag slapp allt d mogna ^^... haha.. gott me chocklad och coca cola.. gud va du e nyttig bex!! jag vet =D.. men men som man bäddar får man ligga.. ^^

nehee nu e d rapport som gäller skitkul ha skrivit typ.. tre rader.. asbra av mig =D tilly kom o störde o börajde prata om hotell i london.. lr aa vem d nu va som störde vem.. hehe.. ohh d ska bli så kul London London London.. fatta d finns typ en hel del biliga ställen ma kan bo på. blir antaligen d som typ tilly bodde på förra året när hon va där.. verkar bra.. =D ÅHHH va jag längtar.. ingen fattar va london e för mig d e typ som.. himmlen. ett ställe man aldrig vatt på men redan älsakr.. haha sen när jag kommer tillbax komme jag va typ.. åhh fuck london suger! men njeee...inte london inte.. london kommer alltid va london.. mitt london.. ska seriöst flytta dit sen.. när man e klar me gymnasiet! .. fast jag orkar inte plugga.. d blir typ ta massa småjobb lite överallt o sånt... oh gosh mina framtidsplaner.. min mamma vet om dom.. o dmo har vatt rätt seriösa ett par år nu .. d ska fa bli av!!!

jaja återgå till rapport bex.. hmm.. orka... men ajg ahr italienksa provet me.. men va fan d ordnar sig.. va fan skulle annars hända... lite mer helvetemen d har inge dött av ^^.. lr jo men inte så lite helvete d skulle bli om d visar sig att jag  bara får G på italienska provet .. lr bara G på rapporten vilket jag inte räknr med högre heller..  men oj va långt inlägg.. okejlr inte men d blir mkt o läsa för den som orkar läsa..

london .. *drömmer sig bort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback