15 september 16.05

okej ajg e  dålig bloggar!!! fy dig bex!! inga mer priser till mig

jag hinner inte skriva nu eg.. ska hem till mormro o mamma ska klippa mig innan.. för långt hår!! bad!! få klippa av skiten ^^..

jaja ikväll då så åker man till mormor o imorrn bä'r d vidare till pontus o viktor i lnköping.. där ska d firas föelsedagar.. =) förhoppningsvis en liten del shopping me.. behöver ett par byxor känner jag!! lr en tröja.. hm.. jaja

har haft en del o göra.. i onsdags va d bara hem o sen skriva ut lite skit om KD o sen iväg på kör o direkt från kröen till tantgympan.. o sen hem så fort som möjligt för att hinna till room service o sen blev d plugga på KD.. o italienska.. härligt härligt.. sista minuten läxor.. jag e absolut bäst på dom ^^

sen igår var d hem o läsa mer om KD o logga in på msn o snacka skit me bamiii ^^.. o så orkade jag inte upptaderar.. men kolla d blev ganska långt..

men men nu måstes d dras..

vet du mina tankar e inte lika beroende av dig längre.. dock saknar jag d lite =(

hade askul dag  skolan idag.. livet leker eg.. glömde bara bort d e ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback