5 september 21.31

har huset för mig själv mom n dad e i målilla o kollar på speedwey orkade inte följa med.. :(  jag har inte vatt en ända gång i år.. I'm baaaaad! ^^ får ta igen d nästa år lr nått

inget specilet idag.. hade inte en ända hel lektion idag.. matten gick ajg efter genomgången o gjorde engelska läxan iställe :D.. mohahaw hade redan äknat det så.. italienskan gick jag oxå ifrån efter som han vänsterpartiaren var i aulan o vi C:are var tvugna att gå dit. men hellre det än italineska fastän dagens lektion gick relativt bra.. ^^.. webbdesignen var ingen där när jag gick o knakckade på efter att vi var kalra i aulan så jag åkte hem.. 15 15 hem härligt härligt ^^ imorrn går jag till kvart i fem yayness..lr inte men.. men jag böjar vid 11.50 me så.. ska redovisa partigrej imorrn men malin e inte där så ajg får antaligen göra det själv.. =( But i will do fine.. =S ska snacka me anne kanske vi får göra det tillsammsn nån annan gång om vi har tur.. lr otur om d blir för helklass.. =(



motivation - sum 41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback