6 september 14.12

står vid skolans dator mitt i korridoren skitbra ställe att skriva blogg på.. inte en männska här dock.. förutom en klasskompis o hennes vän o dom bryr sig itne så mkt kan jag säga då =P höhö

har haft en lektion.. o d va d ända.. började vid 11.50 o slutade 50 minuter senare.. haha samhällen var inställd så.. slapp hela passet.. d som pågår till 16.45 dock måste jar arbeta hemma sen.. men d blir bra har jag nått o göra ikväll ifall nån inte e inloggad på msn.. skulle kunna göra d nu men sjhit nej.. väntar på emme så jag kan åka me henne hem sen.. ska visa henne editplus =D så hon kan fixa sin lilla titanicsida ordentligt.. kanske hittar nån gratis grej som hon kan lägga upp den på sen.. vore kul blir mer proffsigt då =D en profsig sida.. yayness ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback