9 september 19.11

två dagar kvar till min födelsedag.. kan nån påminna mig varflr man tycker m födelsedagar.. jag kommer bara ih¨g hur tråkig d var förra året..  gosh.. ska ut o äta me klasskompisarna.. jag slänger alla som pratar politik i fontänen på larmtorget!! bara så ni vet .. så om ni letar efter mig vet ni var jag e ^^

lyssnar på the used.. känns bra .. jag behöver the used musik nu.. passande..

igår var sussi o ajda här.. glodde på american pie o käkade massa mat o godis.. åkte hem vid tolv .. but it was fun..   lots of fun

idag har vatt slö dag ahr glott på top model hela dagen.. sen stack mom till nutte me resten av momsen i rockneby ^^.. så ajg o pappa har käkat pizza.. mums!.. andra lördagen i rad dock.. fetto bex men men

gosh jag vill ha dig din duma männska jag känner dig knappt, patar knappt me dig, har typ sett dig en gång i verkligeheten o fortfrande e jag helt besatt av när jag ska få mitt nästa gb.. om jagnågonsin ska våga fråga.. skulle ajg hälsa om jag såg dig ?! skulle jag våga?! skulle du veta vem jag e?! bryr du dig ens?! vet du va ajg heter?!  et du nått om mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback