let it bleed - the used

idag var ännu en dag av alla dagar..

jag o malin e bäst på webbdesign .. haha fatta va grymma vi e o vad mkt vi gör.. d e absolut inte så att iv sitter den fösta timmen o vill gå o fika.. o sen när v väl gjort d efter 1½ timme så sitter vi bara  allmänt asgarvar o kommer inte på va vi ska göra våra sidor om.. sen kom vi fram till att vi skulle va väldigt själviska o göra sidor om oss själva .. sen kom vi inte på va vi skulle skriva om oss själva för vi kom framt ill att vi va tråkiga.. så då ägnade jagmig åt att leka med nått konstigt bildredigeringsprogram som hette typ pixia.. fattade nada.. saknade photoshot!!!! men men .. d finns bara i D4 o dit orkar man itne precis gå bara för det =P.. jaja sen bestämde vi oss för att gå o se bilar men då fick vi inte tag på sandra o när vi väl fick tag på henne så va hon inte hemma.. så vi sket i det o gick till sivlagert o jag köpte lord of dogtown ^^ ska se den nu antar jag =D

aja sne e d gimore girls ^^.. tänkte ajg skulle sncak me bamiii men hon va inte inne =O.. hoppas hon läser boggen sen ^^ gör hon nog.. höhöh.. bamii bamii ^^

japp men liet rullar på om vanligt.. musiken flöder genom huvudet o idag var en allmänt rolig dag.. till o me italienskan va rolig. =D.. o d e inte ofta!!

alla mina knäppa klasskompisar e stressad inför bildanalysen imorrn.. vilket inte kommer bli sååååå jäkla svårt me tanke på att vi får ta me oss anteckningar. o vi vet redan exakt va vi ska skriva.. plus d att vi själva tar med bilden sååå.. jaa.. så svårt va d ungefär.... *suck* stackars Cbarn

ohhh kaggnisterna hade vatt på vår skolgård inatt lr igårkväll lr nått.. höhö stog "LEVE KAGG" och massa annat kul.. d roligaste va att jag typ asgarvade åt det.. .. jag o malin harkommit fram till att vi e smygkaggnister ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback