motivation - sum 41

idag va en fin dag.. idag ahr jag gått i skolan.. d va tråkigt tills d att vi åktet ill östran o kollade i gamla tidningar sen 30 talet.. lr d va inte så kul men d va kul efteersom vi slapp matten för vi kom tillbax så sent ^^.. mohahahahaw!!!

sen bar d av till stan me emma o sussi o ajda.. d va kul kul.. gikck mkrgin o bara sanckade o lite sånt precis som vanligt. en jävla massa dåliga skämt.. =P... sen så gick ajg vid 16.53 för jag skulle möta min bror vid tåget =D o mamma o pappa me för den delen eftersom dom ska köra hem =D.. men d va kul kul o täffa bror igen =D. han saknas här hemma.. d e tomt o trist o en jävla massa tvätt o dismaskiner som måste plockas utr ^^..

sen stack vi bort till olsons.. skulle ringt emme men d blev inte av.. emelie var nämligen hos marcus.. altså marcus gf.. vilket gjorde att ajg sanckade en massa skit me henne o var tvungen o stanna.. men jag får ta d sanrt emmson! vi måste ju se i hennes skor!! =D.. var o hämtade min cykel vid kyrkan med.. molto bene..

jaja sen va d tillbax till olsons o jag beklagade mig över övergångställlen vid fängselset för man ser inte om d kommer nga bilar lr nått.. så d e pissigt! o att d inte finns nått o göra om man e under 18 o bor i kalmar o då säger dom att men bex d e ju bara ett år kvar.. hmm.. ett år.. vet dom hur länge d e eg!! jaja

ophh bamiii vän jag sa ju att du skulle säga till din mamma.. kolla niente problema.. snart e du back on tracks!!.. o så kan vi sita här o snacka skit =D

ohh  vill träffa tilly sanrt igen.. du saknas med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback