what a day..

igår drömde jag att jag skrev blogg i skolan på exakt den här datorn så därför måste jag just nu skriva ett blogginlägg ^^ otrolig logik... Dock var det inte en människa i korridoren i min dröm men nu e d massor.. nee okej inte så många aknske.. två okända främlingar på bänken och nga få som går förbi då o då.

Jaja skolan har börjat igen känns som att det bara var en vecka sen vi slutade. har redan typ asmkt för oss.. Måste välja konflikt grej till samhällen.. har inte orkat välja än.. Måste ju komma på en först. vilket verkar svårar än det verkar.. finns otroligt många konflikter..

Nu kom min egnelska lärare. Skolan har prbolem att hitta värdfamiljer åt tyskar nu... Hon kollade me  mig om jag ville ha nån men njaa tor inte mamma uppskatar det. Men tanken går vidare till att vi måste hitta hostfamiljer åt allt folk som kommer på fn rollspelet o om vi inte kan skaffa tillräckigt me familjer för 24 tyskar e frågan hur vi ska lösa det för 24 litauen antagligen lika många italienera och även lite andra natinaliteter.. lär bli problem.. Måste komma på nått redigt bra att locka folk med.. alla idér är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Ewe

ääntligen update :D uppdatera mera =)

2007-08-28 @ 13:55:05
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback