the heart never lies

just nu är det inte så jävla kul här hemma. fattar inte hur folk står ut. fattar inte hur jag ska orka me det här. Jag saknar londonlivet nått otrligt. att bara vara där gå omkring på gatorna och känna sig almänt lost men ändå hemma. Det känns mer som hemma där borta. Jag kan inte vänta att åka tillbax dit att då kanske få känna sig lite mer hemma. att tillslut få finna sitt hem där, Jag vill sluta gymnasiet så jag kan sticka mens aken e den att ingen vill åka med mig.Men nu tänker jag seriöst på att åka själv. Jag komemr aldrig kunna skaffa ett jobb eller löägenhet för den delen. dessutom e allt där asdyrt jag kommer aldrig ha råd att bo där. dessutom skulle alla mina pengar gå till starbucks kaffe för det saknar jag med som helvete..Nu måste jag sitta här hemma plugga natur och skriva svenskan som jag aldrig kommer att bli färdig plus det att jag inte ens har skrivit det o de ska va kalrt imorrn plus att de e muntlig redovisning vilket betyder att man borde veta lite va d e man säger innan man säger nått och inte läsa innantill.. jag ösnkar att det snart vore jullov o att jag hade massa pengar och ett jävla körkort. jag ösnkar att jag får se mcfly väldigt snart igen o att london egentligen inte är så långt bort. När jag äter min nästa pepparkaka o den delar sig i tre bitar ska jg öäsnka mig att jag nästa dag är i london jag kliver ut io inte rockneby.

image21

Kommentarer
Postat av: Ewe

I know the feelin', man.. fy fan vad deprimerad jag var när jag kom hem från Vegas. Det känns verkligen som skit här då, jämfört med det. :>

2007-12-18 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback