Counting stars wishing I was okay

igår var askul!

Emma Linnea Emme Elin och ajg var här hos mig lagade tacos och spelade spel skitkul.. absolut överens! haha lite för mkt sex visas gånger.. hmm

haha men jävligt kul var d! längesen man hade såt revligt faktsikt.. saknar att umgås me folk så..
mamma o pappa var ju inte hemma så vi satt nere i "finrummet"  dom följde me direkt efters skolan efter d att vi handlat mat .. tog 55 bussen he runt industri området var väl hemma vid fem.. tog lite lång tid men va fan var ju tvungen att gå till fots hem från bushålsplatsen.. lagom jobbigt =) satte mig vid datron sen när dom åkt hem .. satt väl där till ett itne så jättelånge..

fick reda på länderna till rom.. frankrike e d som gäller den här gången!! snacka om att vi har många planer..r andiga tröjor röda scarfs och basker o mustas.. snurr mustash .. omg ska bli så jäbla kukl! jag ska fan ha med mig en baguette över allt! mohahhaw!!

idag sov jag länge.. gick ner satte mig vid tvn o käkade frukost !! finns d nått bättre sett att börja mrogonen på!.. sen kom mom n dad hem var tvunge a tt dammsuga golvet men d gick fort sen börajde tapeterseringen men d sket jag i o bakade bananmuffins.. grymt fint goda blev dom!.. ska ta me en till emmson nu ikväll.. dom e asigt mättande dock!!.. jag bakade dom helt själv *stolt*

mitt inlägg va fan lite länge idag än va dom brukar ;).. mohahaw.. ska hem till emmson nu o glo melodifestivalen och antaligen lite singstar me.. haha vi äger på d!!.. dock har jag inte kammat mig lr nått idag då hoppas att inte emmson springer därifrån av skräck ^^ mohahhaw!

Kommentarer
Postat av: Ewe

bra med långa inlägg :D

2007-02-10 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback