It's just your attitude that makes no sense at all

dåliga attityder här en gång ibland..
finns kanske människor som behöver tänka på va dom säger innan dom säger d ibland.. o då syftar jag inte bara på mig själv :P..

oh jag vet jag borde göra nått.. va fan man har ju värsta chansne  va gör man.. lägger sig på gympagolvet o snurrar runt i dödsångesrullningar över ingeting.. omg! sätt fart på livet va fan!

imorrn bowling blir nog härligt kommer säkert ha en härlig träningsvärk sen

bror har vatt hemma i helgen va trevligt trevligt.. massa god mat får man bara för att hane  hemma med :P.. hha.. kosntigt..

Kommentarer
Postat av: Ewe

dödsångesrullningar? Härligt ord måste jag säga :) Även fast lite deprimerande..

2007-02-19 @ 03:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback