Turn your back on hope and go back inside Stop my bleeding heart and let the engine die

d har gått två veckor sen jag senast uppdaterade min blogg enligt min blogg.. crappy av mig.. har haft massa för mig *host* lr inte har tantgympat kollat på tvn o gått i skolan that's it. life's wonderful right!?

alt har gått över nu lr ne allt jag har fortfarande mina tankar kvar men dom gömmer sig bätttre nu lite längre in lite mer undandgömda än innan men dom e erkända men undangömda hoppas dom stannar så verkar vara bäst för alla delar av kroppen. dammiga känslor är bättre än dom som sticker ut o bestämmer över än. bättre o va instängd vissa gånger man vet aldrig var man slutar

har fortfrande besatheten av hands down kvar.top fem genom alla tider.. e nog den ända som ligger där för tillfället .. textene underbar musiken e underbara hela sammanhanget e underbart.. vem kan inte tycka om denna låt!?

skulle hem till sussi ikväll eg men så blev d inte..

nästa vecka ska vi till mormor antagligen känner att jag hellre stannar hemma kanske får ta hit nga clasmates o spela spel lr nått har vatt snack om d e tt tag..

snart kommer vecka 7 me då kommer alla proven! eller ett allefall.. italienska provet e asigt nervös för d redan kännsinte så bra..

mamma vill att jag ska damsa upp dammet nere.. vill inte låtsas att jag glömde d o gör nått viktigt här vilket jag inte gör.. =S..

After my picture fades and darkness has turned to gray
Watching through windows you're wondering if im ok
Secrets stolen from deep inside
The drum beats out of time

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ett liv and a boyfriend ^^

2007-02-04 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback