you're the song i know

Igår var jag o emmson på fest hos emmson clasmates inne i stan..helt ok.. fy satan va man stank rök sen då.. asysigt. lr inte.. men d går väl över efter ett par duschar! :S e itne 100% säker dock.. hah fint system förresten kompiskalas.. :P. mohahaw.. brandlarmet gick.. bra jobbat.. men inge större problem :P

japp resten av veckan har nästan bar runit förbi.. i torsdags var jag på stan me mamma helen o emme.. jag köpte ett prickit linne o ett par byxor.. asigt dyra men asigt heta! emmson köpte me ett prickit linne.. dock i annan färg :P haha nu kan vi matcha.. yayness .. åhh ajg ahr itne använt yayness på lägnge! har saknat yayness..

i onsdags gjorde jag inget  tror jag.. mamma ska ha datorn fortsatt uppdatering kommer

Kommentarer
Postat av: Ewe

Saknar dig IRL mate :(

2007-02-27 @ 04:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback