love songs suck and fairytailes arn't thrue

två låtar har spelat i min hjärna de två senaste dagarna.. Hands Down me dashboard confessional och Smoothie king me bowling for soup.. säger mkt om min sinnestämmning! Sí sí

allt  e messed up men samtidigt väldigt klart.. jag borde släppa allt ... fokusera på skolan igen vilket d va typ tre år sen jag gjorde helt o hållet.. e fan helt omitiverad till att plugga va fan ska jag me d till va fan ska man göra me sin framtid d finns ju inget o göra ändå mer än att typ plugga vidare o va fan sak man göra d för jo för att kunna plugga ännu mer! bröööl! usch fy blä!

jag behöver umgås lite me emmson min lilla räddare.. ^^
fast jag vet fortfrande inte va jag ska göra av allt.. va fan d spelar ju ingen roll om jag vill lr inte för jag kommer aldrig att ha modet för att gör anått åt d ! va fan.. åt helvete me det..

just wanna say att jag e ledsen om jag gjort folk lite lätt deprimerade på senaste.. typ inte vatt associal o sagt lite fel saker vid fel tillfället.. d e bara mina crappy jokes.. dom betyder eg ingeting..

and you kissed me like you meant it

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hallå vad är det som är på G egentligen? Känns som att du inte berättar så mycket för mig längre ju!

2007-01-19 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback