allting är bättre då

en paddel skär genom vattnet

långsamt rör vi oss framåt

över oss hör man för en gång skull

vingslagen från fåglarna

de flyger tillsammans

precis som vi glider tillsammans

i vår kanot


solen går långsamt ner framför oss

fram med kamerorna

låt den stanna för evigt

tillsammans hör vi stillheten

bara du och jag kan känna o höra den

tack gode gud


Båten går över de mörka vatten

vi färdas genom det

som vi alltid gör tillsammans

i ensamhet skulle d inte va lika lätt

men tillsammans glider vi

långsamt över de mörka


liksom vi tillsammans glider

över de mörka delar av livet

även de ljusaste delarna

per sempre tillsammans

"om du vore en kille

skulle jag va kär i dig"

Alltid du & jag

min älskade vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback