the phrase that pays

jahaap dåhar man väl faktsikt nått o berätta den här gången.. Bex vilket är jag har vunnit en resa till Malta. 6-10 augusti kommer jag tyvär inte vara hemma kära vänner. Mest sorgsligt är väl det att jag missar säga hejdå till Elin innan hon åker till Canada..jag tor hon kalra sig.. frågan e om ajg gör det! =P  Dessutom missar jag Rix Fm och rockneby marknad. Men don´t care! jag ska nämligen till Malta! OMG!! Det ringde nån snubbe från okej i morse och bara hej är det Rebecka.. Jaa visst svarar jag o han . Du har vunnit en resa till Malta. Gud jag börjaed gråta sommjag vet itne vad d va första jag gjrode va att ringa emme på jobbet =) lätt tystnad i samtalet när man ringer typ me värsta klumpen i halsen o bara emmson jag kommer nog itne följa med til Rix fm.. jag ska nämligen till Malta. jag e typ enda svenska o den ända som vann  priset. Dessutom kommer det vara ett litet reportage om mig sen i Okej. Jag vet varning på fjortisdelen där men DON´T CARE! igen! jag ska skicka in lite bilder och sånt. Mohahw! najs ska säga till när tidningen är ute i butikerna så folk kan läsa det :P Åhh jag e happy happy happy!!

Ps Imorrn kommer sista harry potter boken.. kommer få den på måndag tror jag. najs!

image10

Kommentarer
Postat av: Ewe

OMG fan va coolt! :D så glad för din skull ;) ska LÄTT läsa om det sen =)

2007-07-21 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback