well it's not like it hurts that much anyway

the academy is... bex nya favvis för tillfället.. ligger o vilar fint på mp3 nu :D den e nyladdad me massa bra musik för imorrn åker jag till tilly :D får se hur långt man kan åka tåg utan att drukna ! :P.. höhö..

Idag var det packning o jag e grymt stolt över min väska den e helt perfekt.. fick rum me allt o de så snyggt packat aldeles fint vikt o allt . Lär dock har stora problem me att få hme allt igen brukar va då det skiter sig! :P men ändå jag klara mig på min RIK väska mohahw!

Idag var det lasergame me sussi, sussis mamma, sussi bror, sussis polska vänner, sussis brors vän och elin o jag :D haha jag vatt top gun e sååå stolt över mig själv! :P.. men d va grymt kul förösk spela lasergame på engelska gansak kul ..höhö fatta hur många gånger jag typ skrek helt fel o på svenska o typ tre pers endast fattade va d va jag sa.. haha men grymt kul hade vi eller jag allefall :D kommer dock ha en jävla träningsvärk imorrn! får väl ta ett joggingpass på tåget.. :Pimage8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback