say love

Igår dissades sussi med resten för att Bex istället lekte med emmson sussi o dom blev inte jätteledsna I hope och emmson var inte jätteledsen sen heller! right?! my dear friend! *extrem brittisk dialekt* En dag hittar vi säkert några små britter som kan roa oss ått otroligt me deras dialekter ;) Igår va kul emmson! och var som än händer tänker jag inte lämna dig flåsandes som en perverd i telefonen helt själv! inte fan skulle du lämna mig då!! right?! du e fan d viktigaste för mig!

idag bär d av till speedway med mom =) ska bli härlig me lite redig speedway igen :D var typ inte på hela förra året .. sklans fel! saknar speedway !! aja ikväll igen då! kommer säkert vara astrött imorrn sen när d e skola igen! =( vill nte ha skola igen thank god att det bara är 3 dar. dock måste jag göra engelskan *brröööl* och italienska på hal steg 2 vilket betyder att jag e är totalt körd! hata italienska nu.. spelar ju ingenr oll va jag får på sista provet eftersom jag ändå bara kommer få G.. bra att jag inte valde italienska steg 3 sen! ska läsa psykologi :D och avvikande betende och form o design. äntligen nått praktiskt menmen.. livet går vidare.. för alla

Kommentarer
Postat av: Ewe

nej fy bexo! inte dissa kompisar :)

2007-05-02 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback