Everything's magic

Vi e jenny vi e stagg
vi har krossat lasse kagg

hihih... Dubbelseger till stagg i år! fan va nice! :D jag o sussi satt o dummade oss på läktarna s jävla härligt o få skrika lite!! fastän folk inte alltid orkar hålla mitt tempo ;) hihih men va fan d va härligt me dubbelseger me! ojojo ojojojj *sjunger* Härligt hade faktiskt gansak trevligt på swinget me fastän ajg typ brukar hata och gå på disco.. men va fan om man skiter  att tycka att de e tråkigt går d mkt bättre!

Tack kåren och rugbylaget för en trevlig afton ^^ mohahahw

Jag fattar inte hur trött man kan va så här dagen efter massa skrik o panik.. sov till halv ett!! kommer aldrig kunna somna ikväll!! shit hela kroppen bara allmänt död! Mina armar skriker till mig att jag ska sluta göra nått för dome för trötta.. o min vader e lättskadade efter igår då jag typ fick halvkramp i dom fyra gånger under kvällen.. haha men jag ignoererade dom ^^ men va fan dom överlevde ju dessutom kommer d bli mkt värre nästa torsdag mina små vänner! mohahahw!

4 dagar kvar till london eller nått jag vet itn har för tillfället tappat räkningen! men jag åker till tilly på tisdag och london på onsdags morgon.. så nästa vecka vi den här tiden har jag vatt på mcflykonsert o är nog nu ute o shoppar på stan eller glor på big ben eller nått sånt :D får se va jag o tilly ska ögra resten av kvällarna.. vi kanske kan gå på bio eller nått ^^yayness jag o tilly  e vädligt bra på att gå på bio kan jag säga! :P VI ska välta stolar på wembley!! wohooooooo!! Va fan jag måste ju packa o tvätta idag ju nee.. halva dan har redan gått tar d imorrn istället  =S

njet njet nu sitter jag här o lyssnar på angels and airwaves hääärligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback