för ingeting är logiskt

jävla kaffe.. skulle skrivit arbetet för en evighets sen skulle vatt inne fredagen när vi kom hem från dublin.. ojoj  bex lämnar in lite sent bara.. haha fatta d e assvårt.. hitta nån som tar hand om folk som är beroende av kaffe.. dude det finns inte!det va lite såvrt ämne men det verkade kul då.. fast allt verkar roligare när man väljer det än när man sedan skriver om det.. kan bero på att alla skolarbeten e astråkiga! fan att den ska börja igen .. va härligt med två veckors (dublin räknas inte som skola) ledighet.. men men d e bara 31 dagar kvar tills jag får va ledig tre dagr igen.. yayness för london!.. snart är det rugby me .. ska faktiskt gå i år ^^ inte för att jag eg har pengar för det men va fan d e sista året o jag har sparat mina pengar odm andra åren.. haha patetiskt! .. men ändå..

men ne nu ska jag återgå till o dö av utråkning när jag skriver om kaffemissbruket.. sen när jag är färdig med det då ska jag plugga lite mer körkortsteori.. söndagar är alltid min pluggdag.. jag har alltid hatat söndagar.. jävla skitdag! som tur var har jag några avsnitt av scrubs att se nu.. införskaffade första säsongen nyligen! härligt!! får väl bli inatt när jag inte kan somna för att jag sov för länge i morse :P

image19 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback