I'm a walking disaster

Den här veckan var ingen kul... Väntar och väntar och väntar och nu äntligen är det bara 19 dagar kvar!. Det känns som det kommer bli awsome var vi än står under konserten nu! Jag har insett att det kommer bli helt otroligt! Det är fyra års vätnan som kommer få utlopp nu! Jag dör av längtan och samtidigt dör jag av utråkning här hemma. Har vi inget kvar och prata om varför är det tyst hela tiden. finns det inget att berätta! snart är det rugby är grymt pepp!

Dessutom har jag ju ajda som skickar mkt fina ppp till än! Bara för att ajg begärde d ;) skönt att inte vara ensam om att tycka världen står still.. och det inte på ett posetivt sätt..

Grattis bambi i förskott föresten känner på mig att jag kommer glömma din bday.. sorry i förskot me! =)

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha du kommer ihåg nu iaf :P tackar ;)

2007-11-17 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback