and he doesn't know who i am

hemma från dublin.. har fått en härlig förkylning nu med ^^ men va fan d får man ta! d e inte precis som om jag behöver va frisk just nu jag tittar ändå bara på tvn hela dagen. är fortfranade astrött sen dublin.. Det var askul! allt va helt underbart roligt.. ehh okej allt kanske inte va underbart.. finns kanske visa saker som va inte lika bra.. men va fan..mitt o ajdas glassköp var absolut roligaste tiden ;) fatta va många övergångställ d finns i dublin ! måste ha spenderat asmkt tid ovänta på grön gubbe ^^

jag orkar inte redigt skriva så mkt.. bättre o fråga... mhmm.. ska sanrt lägga upp bilder på bilddagboken med.. men d får nog vänta nån dag.. orkar inte rdigt idag.. e för slö!! =)

jsut d ! big hit på min o emmas allsång!

Kommentarer
Postat av: Ajda

Lätt att glassköpet var det roligaste;)

2007-11-03 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback