Spent my nights awake and I wonder What I could have done in another way

åker till mormor nu vilken minut som helst. tur är väl det .. ingen kontakt me ytre världen bara mormor som gäller! d e  en telefonfri och data/internetfri zon. känns som ajg behöver lite time away nu! börjar bli för mkt här hemma för mycket av allt... Det verkar som alla har sina egna uppfattnigar om vad jag känner dom fattar inte va jag känner utan förösker skapa mina känslor åt mig..

visst kanske ksulle jag hellre stannat hemam i helgen o umgåts med mig själv men d känns som jag har tillräckligt me tid till det på höstlovet. så jag åker till min mormor nu o jag sak tycka om det!

Men för att återgå till alla berätar hur rex känner sig så idag var ingen bra dag. jag kan inte nämna en viss personen utan att folk säger att jag har ett chursh på männskan FATTA! saker o ting går över och ni e inte jag o förhoppningsvis vet jag själv va jag känner ! så va fan om jag säger nånting om han fatta för att d e  e av exakt samma orksa som jag nämner er o era historier för andra.. I care! jag gör d.! om inte nån fattat d så bryr jag mig om dom felsta i min omgvining! specilet dom som nån gång visat att dom ffaktikst velat hjälpa mig! o jag hade fan rätt dne här gången!

by the way jag vill inte höra en gång till att "snart är det din tur"

Det där är exakt lika förvirrande o lika många stavfel som jag alltid har i mina blogginlägg jag menar va  e ett bexblogginlägg utan en förvirrad bex xom skriver utan piunkter! .. va hette nu igen det där mordernistiska saken typ.. medvetenhetsströmingar eller nått .. eller så var det nått helt annat namn.. men utan punkter skriver jag :)

Men men nu ska jag bege mig till min mormor! ska umgås städa o gå på målilla markanad! aa o just d SM guld Sm guld Sm gild *sjunger* :)

image17

Kommentarer
Postat av: mikaela

han ser bra ut:)

2007-10-11 @ 15:24:42
Postat av: Ajda

Omg, är det något som har hänt?

2007-10-15 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback