all I need in this life is you

Håller på me de förbannade minorna som de nu går under här hemma.. måste skaffa words ppp program hemam .. ingeting funkar ju me det här när jag kommer in till skolan vilket bara betyder en jävla massa extre arbete! skittrist! dessutom e jag inte kalr me det1 d ska va klart imorrn . men jag e färdig me en liten del allefall. me delen om minrernas historia inledningen o camobidas historai vilkete land jag valt att rikta in mig på så nu har jag bara lösningar kvar.. hur lätt e d att hitta lösningar till minröjning enligt fns uträkningar ska d ta 100 år att hitta o ta bort alla som finns i kamobdja o typ 1000 år att ta bort allihopa i hal världen vilket e runtomrking 70 miloner! jävla puckon o lägga ut dom från början! grrrr!!

jmen annars så rullar resten av allt på.. bara ca 80 dar kvar till london o ca 40 kvar till Dublin sååå.. snart bär det äntligen av på lite kul saker!! orkar i´nte redigt uppdatera mer händer itne så mkt mer förutom att d et e växjö som gäller för eu projekt på onsdag...

Kommentarer
Postat av: Ewe

faan va lyx, du bara reser o reser o reser :O

2007-09-16 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback