all you need is love

´jahaa idag kände jag redigt för att uppdatera min blogg men i skolkorridoren blir det inte redigt samma sak! Det suger o skriva här.. spela roll att folk läser den när som står här men när jag håller på o skriver smatidigt..haha.. jaa d va kul.. men jag vet inte .. men d e mkt skit på gång nu vatt bitter o tjruig hela dagen.. suger! men ibland måste man få va bitter.. träffade lille sussis pojkvän igen o blev aldeles sentimental o insåg att vi håller på o bli gmala.. va fan jag fyllde ju 18 för två veckor en.. sussi har skaffat pojkvän o snackar om saker jag absolut inte vill höra! haha känner mig som om jag vore tio.. eller 14 :S fjortisvarning! men men livet gå vidare.. nehee nu kom emme vi ska emme o bex kväll tror jag.. vi ska nog glo på fin film o ha molto trevligt ^^ jag kräver en käleksfilm idag! en extrem kärleksfilm! nära o kära.. hmm music and lyrics.. eller nånting med chad michael murray...

nehee nu måste jag sluta .. ska nog åka hem tror jag.. först ska jag runt bibbland o stan enligt emme.. suckar.. men d gör inget! e sugen påMMMMMMMMMMATTT!!

image15


Kommentarer
Postat av: Ajda

Alltså jag känner typ samma sak! jag är inte redo för att bli vuxen än!!!

2007-09-24 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback