dear, I fear we're facing a problem

hög prio på allt nu .. suger..
mamma tycker jag borde prioritera att ringa mina mörbröder o tacka för presenten vilket jag nu gjort o e grymt stlt över mig själv då jag var asnervös inför det.. brukar vanligtvis inte ringa till dom.. dessutom e jag itne så grymt social över telefonen eller i närhet av släkten för den delen.
Mona tycker antgliagen att jag ska pritoritarea hennes tursimprov som är imorrn vilket jag läst ingeopm en gång o klockan e halv fyra en söndag.. fanh eller att man orkar pluga en söndag.. vilket amn alltid gör.. suger plus det att hon atanligen ytcker jag sak prioritera att läsa igenom san diego skiten som ska redovisas imorrn
Charlotte ytcker nog att jag borde proritera att fixa loggan till fn hemsidan plus brewvet som sak ut till lärasrna. tillsammans med att jag hoppas malin tycker jag ska prioritera att hjälpa henne me hemsidan me.. eftersom jag typ missat asmkt :S o borde fixa blendens en vlkete  grymt svårt eftersom charlotte har typ alal bilder som går att få tag på.
kerstin tycker antaligena tt jag ska prioritera engelksa talet som ska hållas på torsdag och eller engelskaboken som ska vra färdig mo nån veckan.. inget bra
Jag personligen tycker att körkortet ska prrioritas för d e d ända som just nu känns viktigt förutom att gå på tantgympa och dagdrömma om london och dublin o ösnka att den här veckan är över.ösnkar ajg hade d där jävla rosa kortet i min hand molto snart!!
image16

Kommentarer
Postat av: Ajda

Erkänn att rosa är en väldigt fin färg att ha på det där lilla plastkortet? =D

2007-10-01 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback