My world's on fire how about yours

Idag är håller jag på o förösker hitta låtar till ajdas o mitt lilla kalas på lördag! ^^ Bamii du e bjuden om du orkar åka ner  =P det är bara du som läser min blogg me ^^

funderar på va jag ska me för låtar .. Måste va sånna som folk känner igen fast ändå e lite komplicerade. Jag kan ju inte bara köra min musik d e ju typ ingen smo kmmer kunna svaren då!.. deprimerande men whatever. nån liten Mcfly låt måste d va me altså! ^^

har itne så mkt o berätta som vanligt har vatt på eriksöre nu ju! Kick offen gick fin fint. åkte hem igår kväll o åkte tillbac idag på morgonen ville inte redigt sova över me värsta förkylningen .. känner sig så grymt borta när mane förklyld va astrött vid klockan fem men idag. idag e d andra toner idag mår jag redigt bra kan till o me sjunga me i mina små låtar jag spelar här hemma samtidigt som jag städar! helt underbart! skulle va gott me lite kaffe dock... hmm .. kanske ajda vill följa me o dricka kaffe imorrn efter skolan! skulle va trevligt.. ska fråga henne me en gång! hämta mobilen!! Kaffe imorrn :D har inte hunnit lägga in bilderna från eriksöre men de kommer snart upp på bildagboken! ^^



Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra att du håller igång här på bloggen :D keep up the good work :) jag skulle äga o kunna alla svaren med din musiksmak :P skulle gärna komma om det inte vore för att jag är LUSPANK.. haha ^^

2007-09-06 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback